Tomu nerozumím ani já a zřejmě je chyba na straně finančaku a dnes celního úřadu v Německu.
Je přesně dané zákonem, kdy vzniká povinnost přihlásit auto na německé značky.
Taky jsou přesně dané výjimky.
A je přesně dané i to, kdy vzniká povinnost platit daň v Německu.
A proti všemu ostatnímu bych se bránil, pokud by se mě to netýkalo.
Pokud někdo platí na cizích znackách daň v Německu a nesplňuje ostatni pravidla, je to přece obyčejný podvod.
Pokud Poláci na polských značkách a Češi na českých a ostatní na ostatních.... platí německou daň a přitom tady pracují a jsou přihlášených celý rok, je to podvod....
Ta auta měla být dávno na německých značkách se vším co to obnáší.
V jiných zemích to funguje, v Německu jak kde a ještě rozdílně a ještě zcela proti směrnicím a zákonům.
A i když neumím dobře německy, mám za to, že v tom druhém linku je napsané správně a nijak to Tvé tvrzení nepodporuje
A myslím že žádný takový zákon ani není, jen těch pár výjimek.
Pokud má auto jiného majitele (Ať už je to firma, nebo babička) zcela logicky přihlásit na německé značky nejde a pak je tady asi alespoň ta daň, ale nebudeme si nahrávat, že to množství cizích poznávacích značek, jsou turisti, důchodci, studenti, nebo auta jiných majitelů.... Nebo ?
Stačí jet neděli navečer směr D nebo v pátek po obědě opačně a je zcela jasný jak se věci mají
I já stihl těsně lhůtu kdy mě vznikla povinnost jezdit na německých značkách a od té doby mám německé.